Känner att jag lever!

Det är så härligt att vakna och få veta att man lever, hehe. Jag känner mig lite filosofisk idag haha! Nää, skämt och sido. Jag vaknade och känner mig lite mör i kroppen efter gårdagens alla bestyr. Så vi får se hur mycket jag orkar greja idag faktiskt. Om jag hade hittat spiken så hade jag i alla fall kunnat hänga upp lite saker på väggarna och sådär. Det är ju inte så himla ansträngande faktiskt. Men vi får se. Ska fråga om Jesper vet var dom kan ha tagit vägen. Det blir nog bra. Oj, ser att jag måste vattna mina blommor med, haha!

Så vad ska man hitta på idag då? Jo, jag ska skjutsa Alex till vänersborg en snabbis. Hon ska hämta lite saker hon kompisen som hon bor hos där. Sen måste jag svänga förbi T-last och tömma Jespers förarkort. För det lovade jag honom att göra. Sen är det ju faktiskt fint väder idag också. Solen skiner och himlen är blå. Dock blåser det lite granna. Men det är nog bara skönt, annars hade det väl varit så varmt som i helgen. 47 grader är lite saftigt om jag får säga det själv! Men men, vi får väl se vad dagen har att erbjuda faktiskt, hehe.

Nää, nu ska jag ta och kolla en grej.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon.Allt är bra här med oss..Allt bra med dig med denna onsdag morgon.kram

2009-06-03 @ 10:24:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0