Konstig dröm!

Jag måste bara berätta om en konstig dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag fick barn och vi döpte barnet till Curry. CURRY?! Jag kan inte riktigt säga om det var en kille eller tjej men jag skulle ju tippa på en kille. Vi sprang runt där och sa att våran bebis hette Curry. Hur jäkla konstigt som hellst. Jag skulle ju aldrig få för mig att döpa en unge till Curry! Möjligtvis en katt eller hund men inte ett barn. Sen plötsligt ångrade jag mig i drömmen och sa att jag inte alls ville att ungen skulle heta Curry, för det var ju synd om barnet. Men jag vet inte om vi bytte namn, haha. Skitkonstigt var det i alla fall.

Inskolningen idag gick lika bra som igår. Hon lekte lika mycket som igår och var väldigt intresserad av alla andra barn. Hon snodde en keps av en kille som var lite större än henne (han skulle börja skolan till hösten). Alla barn var så snälla mot henne så jag tror detta kommer att gå toppenbra. Dagisfröken sa till mig att jag kunde gå hem en sväng imorrn och låta Tindra vara där själv med dom. Bara för att se hur det går. Jag ska alltså smita iväg utan att säga någonting. Så då tar vi ett nytt steg imorrn.

Nä nu ska jag faktiskt passa på att försöka käka någonting medan lillan vilar. Hon var helt slut efter all lek.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0