Oj, är klockan så mycket?

Jag fick nått jäkla tokryck nu på kvällen här, haha. Jag började greja i sovrummet, sen i hallen, massa kläder, linnesaker med mera, haha..detta SKULLE jag ha gjort idag:

1. Jag ska leta efter gardinstångsfästena till sista gardinstången
2. Hänga upp gardiner i sovrummet
3. Packa upp/lägga in linnegrejer i garderoben
4. Tvätta/hänga tvätt
5. Hänga upp gardiner i datarummet

Och detta har jag gjort:

1. Hämtat Turbo
2. Gjort pannkaka
3. Bakat bullar
4. Hängt/vikt tvätt+tvättat
5. Slängt på en diskmaskin
6. Hängt upp drömfångare+tyg från indien+gardiner i sovrummet
7. Packat upp en till säck med kläder+lagt in i garderoberna
8. Vikt ihop och lagt undan urväxta kläder
9. Lagt i kläder som vi aldrig använder i en säck
10. Lagt in linnesaker (gardiner, sängkläder m.m) i en garderob
11. Plockat iordning i hallen så den är fri från skräp och kartonger
12. Städat i köket+dammsugit där

Jaa, detta har jag alltså gjort idag. Så lite duktig känner jag mig faktiskt. Hoppas att jag kan få lika mycket energi imorrn så att jag kan fortsätta greja. Men nu har jag dock svinigt ont i ryggen. Blev nog lite för mycket grejande för min del egentligen..men men. Jag vill så gärna få iordning på allt, så det får vara värt mödan faktiskt. Men tiden springer ju iväg när man har roligt, haha! Så nu är klockan ALLDELES för mycket för mig. Ska ju upp före tuppen imorrn som vanligt. Så nu får jag faktiskt ta och gå och lägga mig tror jag. Men jag måste bara berätta en sak. Jag gjorde en upptäckt mitt under städningen. Jag hittade mina gamla glasögon som försvann i FÖRRA flytten, hahaha!! Så det kan gå. Provade dom också och fy sjutton vad obehagliga dom var och jag såg typ ingenting i dom heller, fel styrka! Nåja, så kan det gå.

Nää, sängen var det!
Sov gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0