99 saker ni säkert redan visste om mig..

Fullständigt namn? - Malin Inga Elisabeth Andersson

1. Exakt ålder? - 22 år 6 månader och..hmm..5 dagar tror jag..

2. Bor ? - I Uddevalla

3.hur många rum har ni i huset? - Bor i lägenhet..men vi bor i en 2a (snart en fyra!!)

4. Bor tillsammans med? - Jesper, Tindra och 4 katter.

5. Husdjur? - 4 katter som sagt..

6. Färg på ditt hus? - Gult

7. När är du född? - 16 september 1986

8. Klass? - Har tagit studenten

9. Vilket år tar du studenten? - Jag TOG studenten 2004

10. Något jobb? - Nope :(

11. När ska du sova ikväll? - Ingen aning..blir väl att lägga sig tidigt.

13. Duschat idag? - Näpp, duschade igårkväll

14. Kramat någon idag? - Japp! Tindra :D
15. Pussat någon idag? - Tindra :P

16. Vad har du ätit? - Resterna av min amigo

17. Dagens klädsel? - Just nu sitter jag i Jespers mjukisbyxor och ett linne. Får väl se vad man tar på sig sen..

19. Dagens sötnos? - Tindra såklart! :P

20. Dagens roligaste? - Ingenting..

21. Har du många vänner? - Näe.

22. Hur många har du kysst? - Några stycken..

23. Vem kramade du senast? - Var inte denna frågan nyss? Aja, Tindra kramade jag senast..

24. Hur många vill du ha sex med? - Ingen just nu..för Jesper är ändå inte hemma..

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - Hmm..

26. Hur många har varit otrogna med dig? - En..

27. Har du pojk-/flickvän? - Jag är faktiskt gift, så jag har en man tydligen, haha!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jesper

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Malin Krewer - Ja det gjorde jag hehe


FAVORIT:
31. Film? - Dirty dancing tror jag :P

32. Låt? - Gavin DeGraw - I don´t wanna be

33. Mat? - Vitlöksmarinerat kött, grillat med potatissallad till!! MUMMA! Eller korvstroganoff..mm..har nog många favoriter.

34. Dryck? - Energidryck ;)

37. Stad? - Hmm..

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? -  Hade nog inget favoritämne..gillade inte programmet jag valde..

40. År? - 2008 var nog bäst :)


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Hmm nu tänker jag på en massa personer bara för att jag funderade vem jag tänkte på sist, haha! 

43. Gången du spydde? - Hmm..sist jag drack slutade det inte så bra, hehe.

44. Gången du grät? - Det var nog ett tag sen..

45. Pizzan du åt? - Nån med kebab på..

46. Gången du var i göteborg? - Baby&barn-mässan sista helgen i februari.

47. Gången du var i stockholm? - Hmm..det var nog..lite mer än ett år sen..eller..det var nog typ 1,5 år sen eller nått..

48. Gången du var full? - Hmm..i februari..

49. Gången du var hög? - Förlossningen..om lustgas räknas??

50. Personen som såg dig gråta? - Jesper

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart

52. Hund eller katt? - Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humör.

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

55. Singel eller upptagen? - Gift!

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det.

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? - Inget av det!

60. Svart hår eller blont? - Blond

61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna är fina..men här har vi ju blåögda familjen så blå är också fint :)

62. Choklad eller lakrits? - Både och!! Men om det ska vara lakrits så ska det vara SALTLAKRITS!

63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? -  Fanta

66. Pizza eller kebab? - Jag är inte sugen på nått av det..möjligtvis hemmagjord kebab..

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - båda, annars funkar det ju inte!

69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:

70. Personer du älskar? - Många

71. Personer du hatar? - Finns någon..

72. Personer som sagt jag älskar dig? - Hmm..i "kärlekssyfte"? 4 tror jag...

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - .....

74. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning..inte så många tror jag..

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen

76. Gånger du haft minnesluckor? - hmm, haha..jaa..öööh...hmmm..

77. Piercingar har du? - Öronen och tungan

78. Personer du saknar just nu? - Mina släktingar och vänner i norrland..

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Det har hänt..


VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Jesper..men han är inte här.. :(

81. Ska du träffa imorgon? - Ingen aning..Jesper komme hem imorrnkväll :D

82. sjöng du senast för? - Tindra

83. Hade du senast en msnkonversation med? - Jennifer (lillasyster)

84. Spelade du tv-spel med senast? - Alex (singstar)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Säger jag inte..

87. Förtjänar att dö? - Det finns dom som borde straffas med dödsstraff faktiskt..

89. Vill du sova bredvid inatt? - Funderar på att låta Tindra sova bredvid mig inatt..känner mig ensamen annars hehe. Men risken finns att hon trillar ur så jag tror jag sover själv..

VAD:

90. Gör dig glad? - Choklad och chips :P

91. Gör dig ledsen? - När jag tänker på alla i norrland..

92. Vad vill du helst göra nu? - Shoppa

93. Önskar du att du slapp göra? - Vara ensamen

94. Vill du ha nu? - Chips

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - studioutrustning
96. Längtar du till? - Imorrn
97. Tycker du om dina betyg? -
Jodå dom är helt ok..trots 2 ig..
98. Ångrar du i ditt liv? -
Ingenting egentligen..,man lär sig av sina misstag..
99. Är det bästa som har hänt dig? -
TINDRA!!!

Lånade denna listan härifrån: http://szerafia.blogg.se/2009/march/99-saker-ni-inte-visste-om-mig.html gå in och läs hennes bloggkritik med vettja! :) Så sjukt kul! Haha!

Nu börjar solen titta fram igen! WIIE! Så det får nog bli en liten fotopromenad sen när Tindra vaknat och fått mat.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Lucia

redan gift oj :)

2009-03-23 @ 21:31:21
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0