Alldeles ensamen!

Japp, nu sitter man här alldeles ensam. Jesper och dom andra 2 pojkarna stack väl runt 3 i natt. Så vad ska man hitta på idag då? Jag har faktiskt ingen aning. Jo jag måste iväg och handla lite. Vi har ingen mat till Tindra hemma förutom vällingen. Men sen vet jag inte. Det är rätt tråkigt väder ute. Dimma och grått. Kan ju alltid hoppas att det försvinner och solen kikar fram. För då kanske man kan ta sig en promenad eller nått. Är det nått bra på tv ikväll? Får väl kolla på det.

Tindra har blivit så duktig. Nu kan man fråga henne "Var är lampan?" och då tittar hon upp i taket och pekar, hihi. Och igår sade hon "hej hej" och när vi låg i sängen lät det som att hon sa "hej där" men jag har svårt att tro det faktiskt, hehe! Hon klättrar ju som en tok med. Hon ska över sitt täcke och sin stora nalle som hon har i sin säng och aa..överallt, hehe.

Nä jag har fan inget vettigt att skriva idag. Kommer solen fram blir det en fotopromenad idag!
Ha en trevlig dag. Jag är öppen för förslag!

Kommentarer
Postat av: Nora

sv: Okej, ska bli;)

2009-03-22 @ 15:25:30
URL: http://stortolitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0