Ändring i schemat

Ja det blev verkligen ändring i mitt schema idag. Ingen bibbla och inget öppnis. Vi åkte ut till torp, jag köpte wax, för nu jävlar ska jag waxa bort min mustach!! Och så köpte jag sånna där plåster som man sätter lite här och var för att få bort pormaskar. Jesper köpte nässpray och alvedon. Sen handlade vi lite med..och käkade. Ja väldigt intressant, eller hur?  Kanske skulle ta före och efterbilder på waxningen så ska ni få se hur hemskt det ser ut på överläppen. Hujja mig. Kan ju nästan tro att jag är en kille som precis kommit in i moppeåldern! Herre!

Jag är i chocktillstånd nu! Tindra åt upp både gröten i morse OCH maten nu på eftermiddagen UTAN PROTEST!! WOHOOO!! Inget spottande, inget viftande och inget knipande med munnen, nä hon satt så snällt och gapade och svalde. Duktiga duktiga flicka! Så nu är jag stolt. Kan ju bara hoppas att det håller i sig. Men det är inget jag tror kommer hända tyvärr. Inga tänder syns till ännu. Hon är lite svullen på sina ställen i tandköttet vad jag har sett. Hon är ju grymt bra på detta med att knipa ihop läpparna så har inte fått titta något närmare, men på vissa ställen såg det svullet ut. Så vi får väl se nu då om det inte kan komma någon bissing någonstans.

Nä nu ska jag gå och ta hand om muschen!
Skriver mer ikväll efter träningen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Jag kör också med såna vaxremsor, fast jag har mer skägg än mustasch. =) Tur att man är så kvinnlig...haha



Vad skönt att hon börjar äta mer!

2009-03-09 @ 18:26:16
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0