Biblioteket och laddning inför träningen!

Ja vi tog oss iväg till bibblan idag. Blev inte så att vi gick ner. Vädret kändes för ostabilt och jag har inga regnkläder. Nåja jag lämnade tillbaka böckerna och så lånade jag två till. Den ena hette "Nattens barn" med Traci Lords och den andra hette "14 år och till salu" men jag kommer inte ihåg författaren på den. Så nu har jag lite läslektyr ett par dagar till. Får väl se vilken av böckerna jag börjar med.

Ikväll ska jag banne mig träna också Alex får sitta och skratta åt mig när jag rör mig så himla graciöst, haha! Hon kanske vill vara med, men det tror jag ju dock inte, hehe. Men nu är jag taggad. Skulle ju ha vägd mig imorse med, men jag glömde bort det så får göra det imorrn på morgonen. Inte för att jag tror att jag har gått ner nått mer. För jag går alltid upp 1 kg när jag har mens. Men vi får väl se. Kan ju alltid hoppas att jag står still istället. Hellre det än att ha gått upp menar jag. Jaja, som sagt, vi får väl se.

Imorrn försvinner ju volvon med. Känns bra! Ett problem mindre. Sen på onsdag ska vi hem till Jespers mormor en sväng. Trevligt trevligt.

Nä nu ska jag logga in på net on net och se om dom har fått iväg mitt paket!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh den boken ska ajg köpa sen, den verkar skit bra har sett den i affären verkar bra men små hemsk:/



Skönt att ni blir av med volvon:)

kram

2009-03-16 @ 19:21:02
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0