Fastnat!

Ja nu har jag fastnat i one tree hill träsket igen. Jag har alltså börjat om och ser nu från säsong 1 igen, hehe. Satt och såg nästan hela kvällen igår, med undantag för hip hop dansen på ca 45  minuter. Jo och så såg vi på Systrar i Jeans 2 också. Sen fortsatte vi. Men sen gick jag och lade mig och Alex fortsatte titta så jag får väl se något avsnitt idag. Sen när jag gick och lade med så prövade jag min nyinköpta "leksak". Det är en slags lampa som man sätter fast på boken med ett spänne. Den fästs på bokomslaget. Aa, jag är lite kass på att förklara, men den ser nästan ut såhär:

Fast inte riktigt. Men nästan. Ni fattar hur jag menar i alla fall, med hur den ska fästas och sådär? Äh shit the same!

Idag ska ju som sagt en kille komma och hämta volvon. Jag som hade tänkt åka till öppna förskolan (unga föräldrar) idag. Jag hade sett fram emot att åka dit. Det är lite roligare att åka dit när det är unga föräldrar, för dom pysslar, syr, målar och massa annat varje gång. Så det är lite roligare än när det är vanliga öppna förskolan faktiskt. Men men, jag kanske ändå åker dit på Torsdag. Får väl se. Jag hoppas dock att jag kan få mitt paket idag! För nu har jag fan väntat en hel vecka på det där paketet. Dom är ju inte snabba på net on net direkt. JAG tycker att det borde dyka upp idag i alla fall. Men det stod ju 3-5 arbetsdagar i mailet jag fick och det har nog inte gått så pass länge ännu. Men jag är ändå otålig. Så är jag jämt!

Nä nu ska jag gå och greja en liten sväng.
Skriver nog mer sen!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sett att det kommit ett nytt avsnitt i dag av one tree hill? :)

2009-03-17 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0