God morgon folket!

Idag fick vi lite sovmorgon. Det var ganska skönt måste jag erkänna. Tindra vaknade klockan 4 och klockan 6, men då var det bara stoppa nappen i munnen på henne så somna hon om, vi klev upp halv 9. Härligt värre. Så nu funderar jag vad vi ska göra idag. Försökte få upp Jesper samtidigt men han skyllde på att han skulle jobba?! Hrm..om man säger såhär. Söndagar så börjar han runt 15-tiden och är hemma vid 23 eller nått. Då tycker ju inte jag att han behöver sova bort halva dagen. Men tydligen så tycker han det..jaja skit samma, jag orkar inte bråka med han för att han ska kliva upp. För det får jag göra varje dag på veckorna.

Jag funderar på om jag ska klä på Tindra och ta en promenad. Hade behövt handla lite sånt som jag glömde köpa igår. Blöjor till mig själv..haha! Så jag skulle ju kunna traska ner till skogslyckan och bara köpa det sen gå hem igen. Det tar väl ca 15-20 minuter att gå dit så det blir en lagom morgonpromenad. Man behöver inte gå flera timmar för att det ska ge någonting. Räcker med en halvtimme om man går i relativt rask takt. Men men, vi får se. För i så fall går jag i samband med att Tindra vill vila för då kan hon sova i vagnen. Hmm, undra var mina hörlurar är föresten. Varför tappar jag alltid bort dom? Aa, jag får nog leta.

Sen får vi väl se om det blir någon träning ikväll eller inte. Hade behövt städa här hemma med. Äh! Nu skiter jag i detta..
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0