God morgon Sverige!

Ja idag känner jag mig betydligt piggare. Hostar och snuvar fortfarande, men inte alls lika mycket. Nu börjar Tindra bli sjuk istället. Hon har hostat hela natten och även nu på morgonen. Så jag bara väntar på att hon ska bli förkyld och få feber med. Man kan ju alltid hoppas att hon slipper det, men skulle ju inte tro det faktiskt. Men egentligen är det ju bara bra om hon blir sjuk nu, det ska ju vara det för att kunna bygga upp immunförsvaret. Så vi får väl se. Jag är i alla fall glad att jag kanske hinner bli frisk innan hon blir sjuk, för då orkar jag ta hand om henne. Annars hade Jesper fått stanna hemma från jobbet, och det är ju mindre bra, men aja. Det löser sig.

Dock är ju inte denna morgon så god egentligen. Vi har ju haft TOPPENVÄDER nästan hela förra veckan. Och det firades med att börja denna veckan med snö. Tar det aldrig slut? Jag är så less nu, jag vill bara ha vår. Så man kan gå långa promenader utan att frysa. Solen skiner och snödropparna börjar tränga sig fram. Åååh måtte det bli vår snart. Hade det varit någorlunda fint väder idag hade vi nog åkt ner till skeppsviken och promenerat en sväng. Men nu blir det inte så. Istället ska jag åka ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Skojsigt värre.

Nä, nu ska jag ta och kika vidare en liten sväng. Återkommer säkert senare.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Är du sjuk?:(Inte kul.

Ja,jag ska ju snart börja om att jobba ju!Jag tyckte det kändes som evigheter tills det,men nu är det snart verklighet!

2009-03-02 @ 09:31:38
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0