Hallå där!

Man är allt lite seg i kroppen idag. Men jag är faktiskt inte bakfull. Känner mig ändå rätt så pigg. Men det blir ändå bakfyllemat idag. Pizza på hemkörning, hehe. För jag orkar faktiskt inte laga någon mat just nu. Och Jesper behöver ju äta något innan han ska till jobbet, så det blev bra detta. Sen i eftermiddag funderar jag på att värma mig lite korvstroganoff faktiskt. Jag har ju fryst ner det, hehe. Kanske Tindra kan få lite korvstroganoff och ris med. Får väl se om hon tycker om det. Hon har ju inte varit så förtjust i min mat tidigare om man säger så. Men men, vi får se. Hon bör ju lära sig äta min mat snart för det är faktiskt inte superbilligt att köpa flera hundra matburkar. Även om dom bara kostar 10kr/styck ungefär så köper man 5 stycker blir det ju 100kr..och det räcker i 5 dagar..för hon äter ju bara en per dag..fast egentligen ska vi utöka det nu till 2 burkar. Men jaa..jag vet inte..får försöka truga i henne min egen mat helt enkelt, hehe. Kanske skulle göra plättar någon dag..? Det kan hon ju sitta och mumsa på själv. Aja, får se hur det går med denna matfrågan.

Så vad ska vi göra idag då? Tanken var i alla fall att jag skulle träna ikväll, men vi får väl se. Är som sagt gött seg idag. Men vi får väl se hur jag känner ikväll. Är det nått bra på tv ikväll föresten? Får nog kolla det..

Nä det får vara allt från mig för denna gången..orkar inte..
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0