Kalla kårar?

Ja nu börjar jag fundera på om denna göteborgarn kommer att höra av sig idag eller inte. Han har fortfarande inte hört av sig så jag börjar fundera på om han skiter i det eller nått. Och då vet jag verkligen inte hur eller var vi ska göra av bilen. Någon som vill ha en bil gratis? En volvo 480 bortskänkes! Men ni får hämta den själva! Sommardäck på orginalfälg och vinterdäck med punktering på ena framdäcket. Kanske inte världens fräschaste däck men ni får bilen gratis om ni vill ha den! Hör av er i så fall.

Jaja, vi var i alla fall och plockade ur bilen förut, hittade mina rosa fussydiceses, haha! Sen åkte vi till torp, köpte petskydd till stickkontakterna, så nu är dom säkrade. Sen handlade vi lite mat. Så ikväll ska jag göra kryddskiva (tror jag köttet hette) med hemmagjord klyftpotatis och bearnaissås. Mumsfillibabba! Och så har jag faktiskt köpt mig en chipspåse. Tror att min mens är i antågande så det är säkert därför jag är så himla sugen på nått hela tiden. Sen har jag ju en sjujäkla pms, till och med så Jesper reagerade imorse, haha! Nåja, så kan det gå!

Ikväll blir det väl till att sitta och dega i soffan och glo på let´s dance. Kan inte den där jäkla kärringen åka ut snart. Man skäms bara man tittar på henne. Jag fattar fortfarande inte att inte hon har åkt ut ännu!

Nä nu ska jag kika vidare medan Tindra hoppar och tjoar i hoppgungan.

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Sv: Åh tusen tack snälla du! :)

2009-03-13 @ 18:01:33
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Sophia

Säg till om ni inte blev av med den så tar vi den, bilen alltså ;)

2009-03-13 @ 18:02:52
URL: http://tyris.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Skicka en bild på volvon eller lägg ut en :D Vars var det du bodde? kanske jag skulle komma och hämta den ;)

2009-03-14 @ 00:09:01
URL: http://elaaine.blogg.se/
Postat av: sandra rundström

Hej e de nåt annat fel på den?? om du har de kvar iof?? kram

2009-03-14 @ 08:57:11
Postat av: Sophia

Ja Martin hade messat Markus imorse och frågat om vi ville ha den?

Ja, ni kan väl säga till iaf.

Vi fixar den väl och säljer skulle ja gissa på, alternativt en övningskörningsbil till Daniel.

2009-03-14 @ 09:19:49
URL: http://tyris.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0