Så härligt väder!

Ja herre gud vilket väder! Varmt, vindstilla och solen skiner. Kan ju inte bli bättre. Så det var verkligen skönt att komma ut på en promenad. Få fota lite med. Men jag blev så sur..vissa av bilderna är förstörda och jag vet inte riktigt varför. Kan nån svara på varför vissa av bilderna har blivit såhär:


Varför blev det så?? Håller mitt minneskort på att gå sönder eller? Kanske måste jag formatera det? Det har jag ju faktiskt aldrig gjort om jag ska vara ärlig..så det är kanske det som behövs? Snälla hjälp mig! Och detta var inte enda bilden som blev sånhär..

Nåja, några bilder blev bra i alla fall så jag hade faktiskt tänkt ladda upp dom här. Nej jag gör inga miniatyrer..det ser så himla fult ut så jag laddar upp som dom är!





















Det är faktiskt väldigt mysigt att gå där bredvid bäcken. Synd att den sträckan är så kort bara. Men i den takt jag gick idag (=väääldigt långsamt för jag ville fota) så tog det nästan en timme, haha! Om man går i normal takt tar den väl 20 minuter eller nått, hehe. Men det är härligt. Sen går man ju förbi kolonilotter med, men dom orkade jag inte fota idag. Lite roligare att fota sen när dom planterat blommor och sånt där. Ser lite finare ut då.

Nu blev detta inlägget väldigt väldigt långt, men det är ju bara bilder så ni får ha lite överseende. Nu ska jag springa ut till parkeringen. Miss Krewer har varit och handlat barnmat till mig, haha!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

jo jag håller med dig, kattskit kan man inte hålla sig undan men hundskit ja!



Fina bilder du knäppt:D har faktist själv märkt av våren hihi:D

2009-03-21 @ 16:34:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Millan

Jättefina bilder!!! =)

2009-03-23 @ 22:46:01
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0