Usch och fy vilken natt

Tindra har vaknat och hostat som en tok. Hon somnade om en liiiten stund efter inlägget jag skrev inatt, men hon vaknade igen och fick sitta uppe med mig i soffan en stund. Hon var så himla trött men hon kunde inte somna om. Stackars liten. Sen satte vi henne i vagnen i halvsittande läge och då äntligen kunde hon somna om. Men hon har sovit oroligt, vaknat flera gånger och velat ha nappen, så jag kan ju inte säga att jag känner mig pigg och utvilad idag direkt. Men nu har jag pratat med bvc och vi har fått utskrivet bricanyl, så det ska hon få ikväll innan hon lägger sig för natten. Kan ju alltid hoppas att hon sover bättre inatt då! Håll tummarna i alla fall.

Just nu ligger hon och vilar, hon var också sliten efter denna natten. Så nu sitter vi och väntar på att en tjej ska komma och titta på våran lägenhet. Får väl se vad hon tycker. Sen efter att hon varit här så ska vi åka ut till torp en snabbis, vi behöver handla mat, vi ska ju göra tacos ikväll, och så måste vi ju springa in på apoteket och hämta ut det där till lillan. Det blir nog bra detta.

Nä nu ska jag göra klart det sista.
Skriver mer sen.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lena

oki, det var ju bra, det e så hemskt då dom små har hosta. julia har precis blivit av med sin 1 månaders långa hosta

2009-03-06 @ 17:17:37
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0