En härlig morgon!

Jag fick mig faktiskt lite sovmorgon imorse. Min söta gubbe klev upp och tog lillan. Härligt! Så jag sov till 9. Kände att jag faktiskt behövde det då jag inte kunde somna igårkväll. Jag vet inte vad det var med mig. I vanliga fall brukar jag inte kunna läsa speciellt länge innan jag håller på att somna mitt i en mening typ. Men igår läste jag massor och jag var inte trött. Hmm..jaja, till slut somnade jag i alla fall. Och fick vakna upp till denna härliga morgon. Solen skiner och det är vaaarmt!! Så himla skönt!

Vad händer under denna dag då? Jo, vi ska åka och handla i alla fall. Jesper känner sig bättre idag fastän han är lite krasslig. Men jag tror inte att han har feber i alla fall. Så det är skönt för han. Samma med lillan, hon har nog ingen feber idag hon heller. Så nu ska vi faktiskt komma oss UT UR LÄGENHETEN!! Känns som att man har varit instängd här länge nu. Men idag ska vi åka ut en sväng. Härligt härligt! Sen funderar jag på om vi skulle grilla ikväll. Det är ju så himla gott. Man blir ju aldrig less, hehe. Men jag får väl se vad han här tycker. Men jag skulle ju då inte tro att han misstycker i alla fall, haha! Jag funderar om jag skulle köpa hem lite korv och grädde och göra korvstroganoff imorrn. Det tyckte ju Tindra om hon med. Så det skulle nog bli bra. Det är ju typ enda maten som jag lagar som Tindra faktiskt gillar, haha. Hon är lite kräsen den där lilla fisen! Nåja, det går väl över nångång skulle jag tro. Hon kan ju inte direkt leva på burkmat för resten av livet heller, haha.

Nu tänkte jag visa några bilder från studentbalen och studenten som jag var och fotade. MALIN O: OM DU MISSTYCKER ÄR DET BARA SLÄNGA IVÄG EN KOMMENTAR SÅ TAR JAG BORT BILDERNA!!













Så såg bilderna ut. Jag har ju tagit över 300 bilder men orka visa alla, haha! Får hoppas att Malin blir nöjd över några av bilderna i alla fall. Sen blev ju hälften förstörda tack vare mitt minneskort. Jag blev så himla ledsen. Men teknikern på kjell och company skulle väl försöka rädda dom bilderna som var förstörda på det gamla minneskortet. Så ni får hålla tummarna på att han kan rädda dom. Då blir jag lycklig kan jag säga!

Nä nu ska jag gå och se vad det är med min grinpelle idag!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0