Här var det tomt.

Det är faktiskt inget roligt att kliva upp på morgonen och det är tomt i sängen. Tomt överallt förutom där Tindra sitter eller står i sin säng och tjötar värre än jag vet inte vad, hehe. Sötunge!

Alltså jag måste bara säga: SHIT vad varmt det var igår!! Och jag valde ju långbyxor givetvis, haha! Jaja, jag överlevde. Men när jag skulle ut och fota Tindra till exempel. Jag blev sjukt varmt på bara den korta biten som vi gick. Så jag fasar faktiskt för den dagen när vi ska flytta! Jag hoppas verkligen att det inte är lika varmt då. Det får gärna vara mulet och lite kyligt, haha. Och det påminde mig. Jag har knappt packat nått!! Krewer hade tråkigt helgen när vi var i Uppsala så hon har packat ner lite ifrån köket. Men jag funderar på vart sjutton jag ska börja någonstans. Funderar på att packa ner alla våra filmer och lite sånt från skåpen till tv-bänken. För den blir så tung så den måste vi packa ur. Och så skulle jag faktiskt kunna packa ner saker från databordet. Nåja, jag kanske börjar ikväll efter att Tindra har lagt sig så att man kan få packa i lugn och ro. Det blir nog bra.

Fasen också! Jag kom på att jag måste åka och handla. Jag som hade tänkt slippa. Men jag behöver ha ris, grädde och falukorv om jag ska göra korvstroganoff idag. Jag är faktiskt ruskigt sugen på det så då åker jag faktiskt och handlar. Får väl se vilken tid tanten (krewer) kommer hit, hehe. För hon var också sugen på korvstroganoff. Jaja det ger sig.

Oj! Jag måste svara på ett pm på modellbilder kom jag på. Så jag får nog göra det nu!
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0