Härlig dag!

Ja det har verkligen varit en härlig dag idag. Åkte ut till maxi förut och köpte kött och potatissallad till grillningen ikväll. Ska bli riktigt mumsigt. Sen när vi kom hem så var vi ute en stund i solen och Tindra lekte lite med Arvid. Hon skulle mest ta av han sin keps, hehe. Sen provade hon att sitta på Manfreds bobby-car. Det var roligt, hehe. Jag tog kort på henne med men jag orkar inte sätta in bilderna i datorn för tillfället så jag visar nog bild lite senare.

Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför imorgon. Jag ska ju iväg och fota då. Tänk om inte bilderna blir bra. Tänk om inte hon blir nöjd med dom. Aja vi får väl se. Jag är ju nybörjare så får väl ha lite överseende med mig själv kanske. Tänkte i alla fall att vi skulle knäppa några bilder på stranden och sen se om vi hittar några fina klippor och fota på också. Det blir nog bra får vi hoppas, hehe.

Nä nu orkar jag inte skriva mer faktiskt.
Jag ska försöka hinna ta en liten powernap.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0