När ska hon sluta med detta då?

Ja när ska hon sluta vakna runt halv 6 varje morgon? Och inte vilja somna om? Jag är trött. Jag är ju fan inte van att gå upp den tiden heller. Efter många om och men fick jag henne till att somna mellan oss ett tag till. Så vi sov ändå till 10 i 8. Rätt skönt faktiskt.

Jag börjar bli sugen på att klippa mig igen. Men jag vågar inte gå till någon frisör just nu, hehe. Jag har ju klippt min lugg själv och den är FRUKTANSVÄRT skev. Så jag vågar inte gå dit och få skäll, haha! Nä jag ska allt vänta lite. Kanske jag kan få lite form på håret sen också. Men vi får se. Jag vill inte ha håret så ruskigt uppklippt för då blir jag bara förbannad när jag försöker ha håret uppsatt och allt bara ramlar ner. Nää fy vad trist. Ja vi får se, ska sätta mig och kolla lite frisyrer och drömma mig bort.

Vad händer annars idag då? Jag vette fan faktiskt. Vädret ser halvtrist ut. Men det gjorde det igår också vid den här tiden så man får väl inte tappa hoppet, hehe. Vi fick ju toppenväder igår. Och ändå satt man inne hela dagen. Eller aa..nästan hela dagen. Var ute en liten stund. Jaja är det någon som har något bra förslag?

Nu ska jag faktiskt ta och kika vidare.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0