Orka!

Nä dom bilderna som togs av mig igår är ingenting att se kan jag säga. Med tanke på var jag stod så har jag bara rövarna på bilarna och inga actionbilder öht. Så jag angagerar mig inte ens att lägga upp några. Så då vet ni det.

Men jag hade tänkt visa några bilder från fotograferingen med Amanda som vi gjorde igår. Här är favoriterna.
















Fotograf: Malin Andersson
Modell: Amanda Hallberg

Dessa bilder tillhör MIG och AMANDA, ingen annan!!

Ja detta var favoriterna. Amanda var en trevlig modell att jobba med, hon hade humor och hade lätt förr att prata och sånt gillar vi! Detta är "mina" favoriter bland bilderna som vi tog igår (lördag). Nu ska vi ju välja ut 4 bilder som vi kan lägga upp på modellbilder också. Men Amanda ska få kolla igenom alla bilder så får vi se vad hon säger. Jag har då fått förmedla den känsla som jag sökte efter i min fotoidé som jag tänkte mig. Det är bra, för det var det vi strävade efter. Hoppas du gillar bilderna Amanda! Skriv gärna vad ni tycker om bilderna och tipsa gärna vilka ni tycker är bäst. Välj ut 4 favoriter, hehe.
AMANDA, om du läser detta kan jag säga att jag har lagt alla dessa bilder i en specifik mapp på cd-skivan som heter photoshop. Det enda jag gjort med bilderna är att skärpa upp bilderna lite.

Vad ska vi göra idag då? Jo vi ska städa och greja lite. Packa och sånt. Nu ligger både Jesper och Tindra och sover. Jag hade ju tänkt att jag och Jesper skulle kliva upp samtidigt idag, men det tyckte då inte Jesper. Ovanligt. Nåja, nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen och sen ska jag försöka få i mig lite frukost.

Ha en trevlig dag allihopa!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker bäst om ettan, men alla bilderna är härligt sommriga :)

2009-05-17 @ 12:30:58
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Fina bilder..

2009-05-17 @ 15:45:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: lena

hejsan. måste bara få säga att du tar väldigt bra bilder. Hoppas att allt e väl med er. kram lena

2009-05-17 @ 20:51:42
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0