Så less på mig själv!

Jaa, jag visste att det var nått alltså! Jesper frågade mig ännu en gång igår "är det SÄKERT att jag kan ta bilen imorrn?". SJÄLVKLART! Svarar jag då. Jag ska väl inte göra nått speciellt ändå tänkte jag. Men jo nog visste jag att jag borde haft bilen hemma. Det är ju BRL streetmeet i Trollhättan idag som jag hade tänkt åka på. Ååh blir så arg på mig själv alltså! Aja, inte mycket att göra åt. Jag kom ju på det för sent också. Jag kom på det när Jesper redan hade åkt. Annars hade jag ju kunnat köra han till spelet. Rackarns rackarns!

Nu börjar flytten närma sig. En vecka kvar innan vi kan börja. Ska bli så himla kul och jag ser verkligen fram emot det. Inte att flytta alltså, men när allt är klart. Ska bli himla skönt faktiskt. Då har vi ett eget sovrum igen. I alla fall ett tag framåt, hehe. Några månader. Men sen har vi en liten knort att dela rum med igen. Men jag klagar inte. Nu har vi i alla fall ett rum så när lillen är tillräckligt stor är det ju bara flytta över till dennes rum. Nåja, det blir nog bra. Så i veckan ska det packas och packas. Tänkte börja med sovrummet snart. Ska slänga ner kläder i säckar och sådär. Ta ner Tindras tavlor och ta ner gardiner och sånt. Gardiner i hela lägenheten ska ner egentligen. Sen ska ju badrummet packas och städas. Så det blir fullt upp i veckan.

På måndag ska jag ju även till barnmorskan. Ta blodprov och såntdär. Och på fredag nästa vecka ska jag upp till Tindras dagis på samtal. Vi ska prata om Tindras matvanor och sånt. Det känns bra.

Nä jag har fan ingen fantasi att skriva något just nu..
Ha en trevlig dag..

Kommentarer
Postat av: Sophia

brl va rätt trist faktiskt... träffen vi hade i ua innan va mycket roligare ;)

2009-05-24 @ 08:48:41
Postat av: jennifer.

Haha, jag ska då till frisören på fredag :D och nästa måndag vårdcentralen! :P

2009-05-24 @ 10:33:32
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0