Självklart!

Ja självklart glömde jag ju ta ut pengar åt grannen..igen..FAN! Aja får göra det imorrn! För imorrn förmiddag ska vi åka och handla. Jag och Krewer alltså. Så krewer..om du läser detta, PÅMIN MIG ATT JAG SKA TA UT PENGAR TILL GRANNEN IMORRN!!

Vad händer ikväll då? Jag vet faktiskt inte. Det går ju rätt bra program på tv faktiskt. Så jag får väl sitta och glo på dumburken. Kanske läsa min bok. Jaa det blir nog att lägga sig tidigt. Jag är så jäkla sugen på nått så jag tror jag dör! Och jag vet precis vad jag är sugen på just nu. Gifflar! Inte vilka gifflar som hellst utan PÅGENS gifflar. Måste nog köpa det imorrn, hehe. Det hade varit gott med varm choklad också. Kanske gör det sen när jag sätter mig vid datorn. Kanske skulle göra riktig choklad med kakao istället för oboy. För det blir ju faktiskt en helt annan sak när man gör det på kakao. Blir godare på nått sätt. Eller vad säger ni? Kakao eller oboy?

Nä nu får jag nog sluta skriva. Jag blir bara sugen på ännu mer sötsaker, hehe.
Ha det så bra folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0