Skoj kväll

Ja då har man precis kommit hem ifrån en rolig kväll. Hann inte bli så imla mycket körning innan vi fick påhälsning av farbror blå, men lite hann köras i alla fall. Det var riktigt trevligt att träffa alla igen och Tindra tyckte att detta var jättespännande, hehe. Hon satt och kollade på alla människor runt omkring och skrattade och lekte. Trött som få var hon men ändå skulle hon vara vaken, hehe. Men sen åkte vi mot saab ett tag och då somnade hon direkt i bilen, sen sov hon där medan vi stod och tjötade med massa folk och nu ligger hon och sover i sin säng, hehe. Sötnos. Jag tog dock inte så många bilder idag. Stod inte på rätt ställe och jag orkade inte gå dit heller så det fick vara. Nästa gång ska jag ställa mig bättre. Då kanske jag inte har Tindra med mig heller..vi får väl se. Trevligt har det varit i alla fall och det är väl huvudsaken?

Nu är jag så himla trött och har så jäkla ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Undra om jag kommer kunna somna. Får väl se. För jag kan ju inte ta någon värktablett nu heller..nåja, nån gång somnar jag väl. Får läsa lite först. Jag fick i alla fall lite färg när vi var ute förut. Eller rättare sagt fick jag en fin RÖD färg. För jag blir fan aldrig brun så jag har brännt mig för att sedan bli lika vit igen, men men. Vi var ju ändå inte ute såå himla länge men jag hann bränna mig ändå. Jaja vi får väl se. Jag ska nog försöka sitta ute i solen lite under dagarna.

Imorrn blir det att packa och städa lite. Sen på måndag kommer Jespers mamma hit och hjälper oss att städa ur skåp och lite sånt. Det tackar man för! Så då blir det mindre att städa när vi flyttat.

Nä hörni, jag orkar inte lägga upp en massa bilder nu så jag får nog faktiskt göra det imorrn. För nu ska jag krama min kudde extra mycket!
Sov så gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0