En snabbt inlägg..

Ja jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Vilken dag det har varit idag! Trots väldigt lite folk har det ändå varit trevligt. Men idag hade vi även hjälp från två tjejer till. Det tackar vi för! Imorrn kommer vi dock vara själva. Jag, Björn och David. Får väl se hur det går. Men det ska nog gå bra. Är det lika lite folk som det var idag så lovar jag att det inte kommer vara några bekymmer alls. Frågan är bara hur morgondagen kommer bli. Den dagen kommer att bli ännu längre. För tanken är att vi ska packa ihop montern, packa in det i bilen och sen åka hem direkt på natten. Jag kommer vara totalt utslagen på söndag och Jesper jobbar. Huuh! Men men, vad gör man inte för att ställa upp? Men vet ni vad som händer nu? Nu ska jag och skruttan i magen lägga oss i sängen och somna! Det ska bli otroligt skönt! Nu ser man fram emot hotellfrukosten imorgon!

Kram och godnatt från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0