Fredagen den 13e!

Ja det är det idag. Fredagen den 13e. Skrämmande? Nae, för dagen kunde inte börjat bättre än vad den gjorde faktiskt..! Igår bestämde vi (Björn) att vi inte skulle börja fören vid 10.30-11.00 idag. Visst det! Men jag tänkte, bara för att jag ska få sovmorgon kommer Tindra garanterat vakna före fan och inte vilja somna om. Det är det vanliga. Men när jag vaknar idag och kollar på klockan och inser att den faktiskt är 8.35 och inte ett ljud från Tindra ännu så blev jag glad och kände hur utvilad jag faktiskt var. Huuur skönt som hellst. Två minuter efter det så vaknar hon dock, hehe. Men det var ju bara bra, då blev vi inte allt för sena till dagis. Men som vanligt vaknar hon glad som en solstråle! Man kan verkligen inte få en bättre start på dagen!

Kan ju bara hoppas att resten av dagen blir lika bra! Men när jag kom hem från dagis funderade jag på att gå ut och fota alla löv i fina färger innan vintern kommer på riktigt. Det är ju en riktigt fin höstdag idag! Tittar upp mot skogen och mitt leende släppte. Alla löv har ju för sjutton ramlat av redan! Så nu är det officeelt inte höst längre. Nu har vintern kommit.. Så nu börjar vi vänta på snön på riktigt. Kom snö, kom!


Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du hittar något :D

2009-11-13 @ 13:18:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0