God kväll på er!

Nu sitter man på mässan igen. Filurar lite på vart och hur vi ska ställa saker och ting. Men det blir nog bra till slut. Vi har ju en halvtimme kvar tills mässan startar. Jag funderar på hur sjutton man ska orka köra inatt. Men jag kanske kan hitta någonstans och lägga mig en stund. Får väl se. Runt 21 kommer nämligen 2 tjejer till och hjälper oss. Så då kan man alltid smita iväg en stund. Nåja, vi får som sagt se hur det blir.

Nää, nu ska jag se om jag kanske hinner snappa upp lite från omvärlden, haha!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att det går bra för dig att köra i natt. Lycka till på mässan och med körningen.

2009-11-07 @ 22:28:13
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0