God kväll!

Verkar skita sig totalt med kattvakt. Så jag får nog helt enkelt se fram emot en ensam vecka dygnet runt. Fy vad deprimerande alltså. Om nu inget oväntat skulle hända men tror dock inte det. Eftersom vi nu är ute i sista minuter så är det svårt men som sagt, vi hade ju inte en tanke på katterna! Klantiga klantiga vi!

Vad har vi hittat på idag då? Jaa, Jesper började ju jobba vid 14-tiden, tråååk, så jag och Tindra åkte ner till kontoret och tjötade lite med Björn och David. Då hade vi i alla fall trevligt en liten stund. Sen gick vi till willys och handlade sen tog vi bussen hem. Nu sitter jag här och är lite fotosugen så jag funderar på att leka lite med kameran, har dock lite dålig fantasi men jag får fundera lite, haha! Tindra sover som en stock i alla fall. Gott gott! Jag har lite magknip.. Vet inte riktigt varför heller..stress? Eller kanske järntabletterna? Aja, dom verkar i alla fall hjälpa något även om jag fortfarande är seg i knoppen och kroppen, bättre känns det i alla fall.

Imorn är det dags för praktik igen och dagis för Tindra. Hon kommer gå på dagis imorn och tisdag sen är hon ledig resten av veckan oavsett om vi åker till stockholm eller inte. Jag har ju ändå ingen praktik under resten av veckan så då får hon vara hemma. Kanske vi kan hitta på nått skoj. Men frågan är vad bara, lär ju regna hela veckan ändå. Men det finns väl alltid nån man kan åka och hälsa på kanske? Jag har ju några släktingar i Borås bland annat. Men vi får väl se som sagt.

Nu ska jag se om jag kan hitta lite inspiration till foto! Ha en trevlig kväll. Återkommer med bilder om det blir några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0