God morgon på er!

Idag finns det mycket jag vill göra. Jag vill åka till torp, men ännu mer hade jag faktiskt velat åka till ikea! Men jag tror inte att jesper orkar åka till göteborg, men jag har iofs inte frågat, Hehe. Han sover fortfarande. Sen vill jag åka upp till jespers pappa och hämta presenningen som han hade och se om den räcker för att täcka över våra utemöbler, hade varit toppen! Och så vill jag städa här på baksidan och göra fint, rensa lite och så sätta upp ljusslingan. Nästa helg kommer det även ut en tomte som ska stå där bak. Eller nä inte på helgen för då är vi inte hemma men veckan efter det. Vill göra lite mysigt nu. Men som sagt, vi får se hur mycket gjort vi får idag. Jesper kommer inte få någon jättelång sovmorgon i alla fall, moahaha! Nej han har ingen snäll fru, haha. Men när jag ska ha sovmorgon brukar inte jag heller få sova så länge så det är faktiskt inte mer än rätt. Nåja, vi får väl se vad som händer idag som sagt. Det skulle ju vara fint väder idag också så man hade ju velat passa på att göra fint.

Nä nu ska jag busa med min underbara dotter! Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hoppas också att det vänder snart. Hon har ju dock sovit sju timmar på natten, så bara hon får ordning på magen så kommer hon sova bra.

2009-11-21 @ 09:33:41
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon gumman..Hoppas att det blir en skön lördag med familjen & allt är bra med bevisen i magen :) kram kram

2009-11-21 @ 10:30:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Katja

Javisst vore den något att ha ;)

Ha en skön helg med mycket mys!

2009-11-21 @ 17:18:36
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0