Hemmaspa på 5 minuter!

Häromdagen fick jag hem ett paket. Jag är med på en hemsida som heter buzzador. Därifrån fick jag en kombinerad ansiktstvätt och mask som jag skulle prova själv och även en massa småprover som jag skulle dela ut. Ikväll har jag i alla fall testat denna själv medan lillan satt i badet. Jag testade den som mask då. Den skulle sitta på i 5 minuter och sen skulle den tvättas bort. Den var rätt stark och sved lite på sina ställen, stack lite i ögonen (man ska undvika att smörja på masken på den tunna huden runt ögonen!) och näsan. Men jag tror faktiskt att den var ganska bra. För nu känns huden i ansiktet som en bebisrumpa! Len och fräsch! Och den var lite svalkande måste jag nog också få säga. Ja, jag ger produkten helt klart godkänt! Såhär snygg blev man i alla fall:



Där ser ni också produkten, vad det var för någon. Så skulle någon vara intresserad att testa så får ni komma och hämta lite tester, hehe. För jag orkar inte skicka med posten, skulle bli för dyrt för mig. Men den var i alla fall bra som sagt.

Fick ett telefonsamtal från "min" arbetsförmedlare förut. Nu var allt godkänt och klart och det enda han egentligen behövde få veta nu var hur lång min praktikperiod blir. Från när, till när. Det kan jag tala om. Från och med måndag den 9 november till och med fredag den 18 december! Efter det går jag på mammaledigt igen! Helt sjukt! Nu kommer tiden bara springa iväg.. Fasen också! Nu kom jag ju på att jag måste gå in på försäkringskassans hemsida och greja med föräldradagar hit och dit. Måste begära det..... Fan, jag har inget bankid i denna datorn. Får se om jag hittar min internetdosa.. Jag återkommer senare för jag ska lägga upp den nya designen ikväll! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den har jag me :) Och håller med till fullo, den är riktigt bra :D ... hehe..

Vad är det mer du har för grejer? :P

2009-11-05 @ 13:32:30
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0