Misslyckad till 1000!

Känner att denna resan plötsligt blev misslyckad till 1000 alltså. Vad beror detta på då? Jaa, jag kan börja med att säga att jag har sån jäkla foglossning att jag knappt kan gå och sen kan jag säga att Tindra förmodligen har feber. Jag har ju ingen termometer med mig såklart men hon är varmare än hon brukar. Tror dock inte febern är så hög, kanske 38,4 eller nått men ändå jobbigt. Och efter nattens otroligt dåliga sömn (återkommer till det) och dagens strapatser inne i Stockholm har hon faktiskt redan somnat! Mammas lilla hjärtesnärta!

Angående sömnen inatt så har jag inte sovit såhär dåligt sen jag låg med värkar när jag väntade Tindra. Jag fattar inte hur ni småbarnsföräldrar lyckas sova tillsammans med erat barn! Inte nog med att jag sov dåligt och vaknade så fort någon rörde sig i sängen, plus foglossning så vaknade Tindra klockan 3 och var så pigg och glad och busig så hon ville ju självklart kliva upp. Lycka till att försöka tvinga henne att somna om. Tror att hon lyckades somna om en halvtimme när klockan var 6, för halv 7 så gav jag upp helt och då hade inte jag sovit sen klockan 3. Jag hade ju tänkt att eventuellt kunde Frida få passa Tindra någon kväll så att jag och Jesper kan vara på mässan samtidigt åtminstonde en kväll. Men som det är nu så vågar jag faktiskt inte eftersom hon kan vakna när som hellst och i princip gallskrika.. Nåja, vi får väl se.

Hon har varit helt trött och grinig nu på kvällen så hälften hade räckt. Hon har grinat i princip sedan Jesper och co gick vid 16.30. Förutom när jag lät henne duscha, då blev hon glad en stund. Men sen blev det dags för välling, hon åt väl 50ml eller nått sen började hon skrika och gråta igen så jag lade henne i sängen och strök henne på ryggen, poff så sov hon! Men vi får se hur hon mår imorn. Är hon sämre så överväger vi om att kolla om tåget går att boka om så att jag och Tindra kan åka hem tidigare. Men som sagt, vi får se imorgon. Har bunkrat upp med hostmedicin och nässpray för fy sjutton vad hon snoras! Och hostar gör hon återigen så hon kräks på nätterna. Jaja, så var det med det i alla fall. Det har alltså inte blivit någon mässa för mig ännu. Har ju dock inte varit så sugen heller med tanke på att jag har så ont.

Nää nu ska jag sluta skriva på denna novell. Kanske återkommer senare. Blev i alla fall en del bilder idag, dock inte många och knappast intressanta, men jag visar dom när jag kommer hem och fått kolla igenom dom i en dator med riktig skärm, hehe.

Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja ändå va det bara två :P se hur han ser ut sen i helgen :D



va ska ni hitta på? =)

2009-11-26 @ 22:20:02
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan!

Å inte så länge kvar nu, så slipper du foglossningarna.. <3

Ja, lite kvar på deisgnen, lite för mörk, men.. ids inte göra på det nu... Tar det i helgen i stället.

Fredagsmys imorn, har ni det med?

Kram!

2009-11-26 @ 23:33:24
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0