Ny vecka nu igen!

Ja jag tyckte nyss att jag skrev ungefär likadan rubrik, haha! 33+0 idag alltså. Känns inget speciellt med det. Så jag vet inte vad jag ska säga faktiskt. Här kommer en bild på magen..

Nä det blev ingen bild! För att blogg.se som vanligt inte vill samarbeta! HELVETE VAD FÖRBANNAD JAG BLIIIIIIIIIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jag återkommer senare..



Sådär, nu gick det.. Kanske jag kan lugna mina nerver lite..GRR!

Jo en sak kan jag skriva om min graviditet nu. Man ska inte ropa hej fören man kommer över ån.. Jag har börjat må illa. Ruskigt illa. MEN jag har inte kräkts ännu i alla fall. Det är skönt så länge jag slipper det, men fy vad illa jag mår. Det kommer och går lite och har gjort så i några dagar, men idag är nog värst hittils. Känns som att jag får springa och spy vilken sekund som hellst alltså. Blir äcklad bara jag tänker på mat. BLÄ! Men det finns dom som har det värre, så jag ska inte klaga. Jag har ju inte spytt och jag behöver inga näringsdropp (jag lider med dig!). Nåja, kan väl bara hoppas att det går över snart. Känner ju som sagt inte för att börja må illa nu när man är så nära mållinjen!

Nää det var nog allt för denna gången. Nu ska jag kika vidare medan jag väntar på oth! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina ♥

tycker ja du gör rätt i :D



vilken härligt mysig å stor mage du har nu.

blir inte ett dugg avis här :P

2009-11-17 @ 21:49:08
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jennyli

illamående kan vara nog så jobbigt även om man inte kräks eller får dropp! Jag lider med dig så kan du lida med mig s Kanske vi mår bättre då? ;)



btw, har ultraljudsbild i bloggen! :D

2009-11-18 @ 10:58:53
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Moster

Din mage ser helt anorlunda ut än när du väntade Tindra.

2009-11-18 @ 13:31:05
Postat av: Sophia

Nu är det nära =) Snart kan hon ju titta ut när som helst ju, Tyra kom ju redan i v37 =)

Tråkigt att du mår illa, jag käkade lergigan comp, funkade såpass att jag slapp spy så mycket iaf =)

Kan ju vara värt att tänka på om det blir värre...

2009-11-18 @ 16:14:06
URL: http://slns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0