Svar och bilder.

Tack för alla kommentarer! Tänkte svara på några.

Emelie: Nej, vi har inte bytt blöjor. Tindra har samma blöjor som hon haft sen hon föddes. Eller jaa, större givetvis, men samma märke och sort. Så det är inte blöjeksem.

Anki: Nä dom är inte upphöjda eller nått sånt. Jo vissa känns lite som knottror bara. Men 3 dagarsfebern är det inte heller då hon har alldeles för "konstiga" symptomer.

Antagligen är det vanliga virusprickar. Det var vad dom trodde på sjukvårdsrådgivningen i alla fall. För bvc var då helt omöjliga att få tag på. Svarar inte eller nånting! Jag blir så jäkla trött på dom! Dom kan ju i alla fall ha en jäkla telefonsvarare som säger att dom är borta eller hur?? Funderar på att byta för det är fan inte första gången det är såhär. Och vårdcentralen hade inte tid för att ringa upp mig fören 16.10 i eftermiddag (såndär telefongrej att dom ska ringa upp, någon slags telefonkö eller nått..). Men men, jag får lita på sjukvårdsrådgivningen helt enkelt. För hon har ju inte feber längre, tror jag. Hon känns inte varm i alla fall. Ska dock ta febern ikväll och se..

Nog om detta då..hur går praktiken? Jaa, idag har varit en tung dag, haha! Min "praktik" gick ut på att åka till vänersborg och lämna en bil som vi haft på mässan i helgen, hehe. Så nu är jag ledig. Imorn ska jag dock till praktiken. Ska bara svänga förbi arbetsförmedlingen först och lämna in närvarorapport till aktivitetsstödet. Så imorn blir det väl att disskutera lite arbetsuppgifter och sånt kan jag tro. Nåja, här kommer dom få bilderna på våran monter på mässan.







Nu fick ni även en bild på mitt mysiga hotellrum, hehe. Det var faktiskt väldigt mysigt. Nyrenoverat, platt-tv, egen toalett+dusch och jaa..som sagt, väldigt mysigt enligt mig. Gott sov jag med. Synd att man inte hade lite längre tid på sig att "spendera" (läs slappa) där inne. Det var ju egentligen bara dit och sova, duscha sen skulle vi gå igen, hehe. I alla fall, nu ser vi fram emot nästa mässa! Den blir i stockholm den 24-29 november!

Nää nu ska jag ta och städa undan lite i köket och kanske sparka igång Jesper att plocka lite i vardagsrummet..igen.. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: jennifer

är det jespers bror vid datorn eller ser jag fel? isf är dom så grymt lika!!:P

2009-11-09 @ 20:08:14
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0