Vilken härlig morgon, eller?

Njao, jag kan väl inte påstå att jag är utvilad, men det funkar väl. Tindra har vaknat flera gånger inatt och gråtit så att hon var nästan otröstlig. Och hon har varit såååå varm! Jag önskar att jag tagit med mig termometern. Men jag tror aldrig att jag har känt henne så varm. Hon låg utan täcke och i princip uppe på mig. Hon ville vara nära och jag som har så jäkla svårt för det. Så då kan ni tänka er att natten har nästan kännts ännu värre. Ångrar faktiskt att vi åkte hit. Trodde ju dock inte att Tindra skulle vara så jobbig och bli sjuk på det också. Men Jesper (och hans bror!) var envisa och ville att vi skulle följa, hehe. Jaja, vi får väl se.

Vi funderar i alla fall på att åka in till stockholm även idag. Jag glömde ju bort att tvätta några sockar till Jesper, haha! Så han behöver sockar och sen har hans nya jeans gått sönder (ska aldrig mer handla från h&m´s postorder!) så vi tänkte väl kolla på det. Men vi får se som sagt. Tindra har i alla fall vaknat nu, igen, och hon är pigg men jaa.. Så är det i alla fall.

Nä nu ska jag sluta skriva. Återkommer kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Åååh stackars.. hade ni inte med alvedon till henne? Så hon hade fått ner tempen och kunnat sova lite bättre..

2009-11-27 @ 13:54:08
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0