Albumet fullt! (+bvc besök!)

Jaha då fick jag hem mina bilder idag som jag beställde i förrgår natt. Snacka om snabb leverans! Men till min stora fasa så tog mitt fotoalbum slut! Tur att det fanns lite plats i Tindras dopalbum som hon fick. Så jag fick trycka in några bilder där. Så nu blir det att köpa ett nytt album igen, hehe. Men dom brukar ha relativt billiga fotoalbum på typ jula eller biltema. Sånna duger ju faktiskt. Så länge jag får ett album där man kan skriva bredvid bilderna så är jag nöjd! Så jag ska sätta mig och kolla runt lite.

Sen tänkte jag uppdatera lite vikt och längd på våran stora dam, hihi. Hon börjar verkligen bli stor nu och det dröjer nog inte många år innan hon är längre än mig, haha! Hon hade alltså växt hela 4 centimeter sedan sist. Vilket tydligen var ganska mycket. Men det är ju ändå nästan 4 månader sedan vi var där. Eller jaa, 3,5 månad i alla fall. Men jaa, hon var i alla fall 77centimeter lång och vägde 9450gram. Hon har alltså inte kommit över 10kgs sträcket än, hehe. Fast det var ju inte långt kvar. Så jag kan säga att våran våg här hemma stämmer ganska bra. För jag vägde henne häromdagen, med kläder på och då vägde hon 9,5kg. Jaja, växer gör hon i alla fall. Så vi ska dit den 17 december nästa gång. Klockan..hmm..kommer jag inte ihåg nu bara för det. Hoppas att hon skrev upp det i Tindras bvc-bok.. Då är det i alla fall läkarbesök och spruta igen. För då är Tindra 18 månader. Uscha, lilla pluttan. Hon föddes ju för inte alls länge sen! Vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hehe okej ja vincent vägde ju 4360g å va 55cm lång

så han va rätt stor ;) fast d slutade ju me kejsarsnitt med..

2009-10-07 @ 19:49:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0