Ändrade planer!

Ja, jag hade ju planerat att jag och Tindra skulle ta tåget upp till familjen Karlström/Bjurelid i helgen. Men det blev inte så tyvär. Min otur förföljer mig kan man väl säga. Tänkte vara smart och köpa biljetter på tradera. Men då var det nån smart jävel som bjöd typ 500 spänn på den sista biljetten I SISTA MINUTEN! Så jag blev lagom glad kan jag väl säga. Nåja, det var ju en chansning och det är inte mycket att göra åt saken. Så nu har jag ingen aning om vad jag och Tindra ska hitta på för bus i helgen. Det blev liksom bara tomt i skallen! Och Jesper är som sagt i Borås. Bockaby närmare bestämt. Kommer inte hem fören sent på söndag kväll... Suck!

Men jag funderar i alla fall på att ta bilen "ut till kusten" eller vad jag ska säga. Uddevalla hör ju till västkusten men jag menar nu åt kungshamn/smögen-hållet kanske? Promenera lite där ute och självklart fota lite. Men har inte bestämt mig för om jag orkar. Får ju som sagt ta Tindra med mig i så fall och det är ju inte det lättaste nu när man är gravid och själv dessutom. Då blir det nog inte så många bilder som jag kanske skulle önska. Men vi får se. Funderar även på att dra till Trollhättan. Gå på överby och kika lite och kanske åka ner och fota vid slussarna. Fast där är det väl en massa trappor? Ååh, jag blir galen! Vi får se helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0