Äntligen kom dom!

Äntligen kom mina böcker som jag väntat på! Så nu har jag nått att göra ikväll. Ska flytta över allt från Tindras "gamla" bok till hennes nya. Jag måste säga att dessa böcker var verkligen helmysiga och mycket roligare än dom "vanliga" böckerna. Och för er som inte kommer ihåg så är det alltså denna boken jag pratar om:



Det var nog årets bästa köp kanske, haha. Nu ska man bara lyckas hålla reda vems som är vems! Men jag är i alla fall ruskigt nöjd!

Nää nu har jag inte tid att skriva mer. Ska försöka få i mig nått i magen. Har mått illa halva morgonen så jag har inte kunnat äta frukost. Puss på er..och GLÖM ICKET att säga vad ni tycker här: http://www.mandarinklyfta.se/blogg/2009/october/draft-okt-13-2009.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0