Bilder på Tindra.

Ja jag orkar inte skriva någon novell om dagen som varit. Vi har helt enkelt inte varit hemma på hela dagen idag heller. men här kommer några bilder i alla fall..











Mammas lilla trollunge, hehe! Sen tog jag ett litet självporträtt. Nu börjar den fina runda formen inta mitt ansikte. Det är verkligen inte vackert. Inte på mig i alla fall. Så nu kommer jag bli mer och mer pluffsig och gå upp typ 10 kg eller nått. Urkbulle.



Hade ju inte ens tagit mig tid för att sminka mig..suck.

Tog även 2 bilder när vi stod utanför folkets hus och väntade på att grabbarna skulle komma ner. Jag hade satt in Tindra i bilen redan. Så här kommer 2 bilder på uddevalla by night. Har dock inplanerat att åka upp till skansberget någon kväll och fota lite. Har fått för mig att man har bra utsikt därifrån. Jag har dock aldrig varit där tidigare.. Nåja, bilderna var det ja..





Åååh yeah!! Det tog BARA 10 försök att få upp dom två sista bilderna! Helvete vad blogg.se har blivit kasst! Är det nån som håller med mig eller? Jag får hela tiden upp en ruta om att det är fel på deras server. Det står såhär: 

500 Internal Server Error

Django encountered an unexpected condition
which prevented it from fulfilling the request.

If you think you've found an error, please let us know.

Yours sincerely,

blogg.se

Det är grymt jävla irriterande kan jag säga och nu, mer än nånsin, funderar jag på att byta bloggportal! Men då måste man ju fan lära sig att greja designer och skit helt från början.. Suck! Aja, jag får se som sagt.. Nu ska jag ta en snabbkik innan körslaget börjar!


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Fina bilder på sötnosen :)

Blir också galen på blogg.se, det är massor med strul hela tiden nu tycker jag. Dom borde ju få rätt på det nån gång tycker man...

2009-11-01 @ 11:24:25
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0