Familjebild och självklart magen!

Detta blir ett såntdär inlägg som jag återigen inte vet var jag ska placera det. I vilken kategori alltså.. Men det får nog bli graviditetskategorin. Men först ska jag i alla fall berätta vad vi gjorde när vi hämtat Tindra på dagis..

Vi tog med oss hennes bobbycar och sen gick vi mot den lilla skogen här ovanför. Jag hade planer på att ta en fin familjebild på oss tre. Ska jag vara ärlig funderar jag faktiskt på om vi skulle ha förstorat resultatet. Men jag blev i alla fall riktigt nöjd över bilden! Vi fuskade väl lite, haha! Eftersom Tindra vägrade släppa sin bobbycar utan skrik så fick hon sitta på den på bilden. Men som sagt, resultatet blev i alla fall inte dåligt. Här kommer det..



Visst blev den mysig? Tycker i alla fall jag! Även om dom byxorna gjorde att mina lår såg större ut än hela min överkropp haha!

Här kommer två bilder till. Den ena är Jesper och Tindra i nerförsbacken påväg hem från fotograferingen. Han går med en pinne framför henne för att hjälpa till att bromsa, hehe. Gick lite fort annars. Sen en bild på hur det oftast ser ut när hon kör för fort och svänger för fort, haha.

 

Kommer att ladda upp dessa bilder i Tindras blandade album efter att jag bloggat klart.

Efter detta var vi i alla fall ute och gungade en liten stund till. Men Tindra blev nog hungrig för hon började gnälla så vi gick in. Blev fiskpinnar och potatismos till middag och Tindra tyckte att det var superkul att kladda potatismos i håret, haha! Men hon lyckades faktiskt äta upp HELA sin portion! WOW!! Jag fick i henne halva och sen åt hon faktiskt halva helt själv. Blev riktigt imponerad faktiskt. Efter maten tog vi på henne kalasbyxor och så tog vi faktiskt på hennes nya täckbyxor (termobyxor för er andra halvdanskar!) och självklart alla andra ytterkläder sen gick vi ut en stund till. Men fy sjutton vad kallt det är ute idag! Och byxorna var lite stora, får köpa hängslen till dom imorrn. Aja, vi gick i alla fall ner till rutchkanan och där åkte hon några gånger. Tills hon stog på näsan, bokstavligt talat! Detta resulterade i sand i heeeela ansiktet och munnen. Mysigt värre! Då fick mamma nog så vi gick in och hoppade ner i ett bad. Välbehövligt! Snart är det dock även mammas tur att tvätta av sig lite. Men jag ska bara duscha..

För att komma till magen då? Jo, jag går ju in i ny vecka idag och lilla tjejen där inne kommer förmodligen bli kickboxare på elitnivå! Det är en sån kraft i hennes sparkar så ni anar inte! Jag har ju redan ont i revbenen emellanåt. Och ibland får hon in sånna sparkar att jag rycker till alltså. Det är nästan så att jag är konstant öm i magen..Nåja, snart ska hon väl få det lite trängre kan jag väl hoppas, hehe. I övrigt mår jag väl skapligt. RLS, foglossning och sån skit som hör till men jag överlever i alla fall. Cravings på coca cola, även choklad eller saltlakrits suger gärna. Men jag har inga udda cravings som murbruk eller saltgurka doppad i ketshup eller nått annat äckligt, haha! Så jaa, jag är väl normal antar jag.. Här kommer veckans magbild!



Osminkad och jävlig, haha! Men sån är jag typ varje dag. Dock brukar jag faktiskt inte gå i mjukisbyxorna varje dag. Inte när jag ska ut bland folk i alla fall, haha! Det är byxorna alldeles för slitna och smutsiga för, haha. Aja, detta får avsluta detta inlägg..kommer eventuellt att komma ett inlägg till ikväll, har inte bestämt mig. Och det kommer handla om en liten namnomröstning..men vi får se som sagt. Jag vet inte om jag vill avslöja nått namn för hela världen ännu, haha! Som sagt, återkommer i så fall..

Kommentarer
Postat av: Bea

Riktigt fin bild på eran familj :D

2009-10-14 @ 11:02:06
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0