Flytt och grejs!

Jaa, för tillfället är Jesper nere och hjälper Björn att flytta deras kontor. Jag fick åka hem med lillan då hon blev lite sömnig och kall. Så nu ligger hon och vilar. Blir väl så att vi åker ner igen när hon vaknar. Det är inte direkt kul att sitta hemma själv när det är så fint väder ute. Så vi får väl se vad vi hittar på. Dom var ju grymt stressade eftersom dom var tvugna att vara ute ur lokalen senast klockan 12. Liiiite tajt alltså. Så jag vet inte hur det går för dom. Vågar inte ringa och störa heller, hehe. Men som sagt, vi åker väl ner när Tindra har vaknat.

Vad ska vi göra sen då? Jaa jag vet inte riktigt. Jag måste fylla i den där blanketten från ams. Men nu glömde jag den i bilen så jag får göra det sen. Ikväll blir det väl nått mys eller så. Hade behövt städa undan lite men det hugger så i höften för varje steg jag tar så vi får se om jag orkar sen.

Många vi får se..men så är livet..

Dagens citat (av mig själv!): Idol är lika överreklamerat som svininfluensan! (Och lika jävla irriterande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0