Härliga morgon!

Ja gud vad härligt det är när Tindra vaknar vid 8-9 på mornarna, hihi. Man blir ju inte lite bortskämd! Men det kommer ju snart ändras på har jag en känsla av. Jag kommer nog få kliva upp före fan själv. Nåja, det är i alla fall 2 månader kvar, hehe.

Vad ska vi hitta på idag då? Inte en jävla aning om jag ska vara riktigt ärlig. Jesper är ju inte hemma fören sent ikväll. Jag behöver i alla fall handla. Vet inte riktigt vad vi ska äta till middag. Kanske skulle slänga ihop en korvstrognaoff? Det får bli en liten sats denna gången i så fall. Förra gången fyllde jag ju några burkar i frysen, hehe. Men dom är slut. Så får det nog bli. Då behöver jag bara köpa korv. Nää ris måste jag nog också köpa för det är slut. Jaa, jag känner att detta blev en otroligt intressant läsning va? Frågan är om man skulle orka gå ner till skogslyckan och handla eftersom det är så lite. Ner går säkert bra men frågan är ju hem igen.. Backen upp är nog inte så rolig nu när inte kroppen är "iordning". Kanske om inte Tindra hade varit med. Hon kan ju iofs gå själv men kanske inte så långt. Aja, jag får se hur jag gör. Jag får känna efter. Det är ändå ett tag kvar tills det är middag.

Tindra hostar fortfarande. Slemhosta som heter duga. Hon rosslar. Och jag fick inte tag på bvc när jag sökte dom förra veckan. Jag hatar när dom inte svarar i telefon alltså! Men men, får väl försöka till veckan igen om inte hostan plötsligt skulle bli bättre.. Imorn är det dags för vårat första utvcecklingssamtal. Så vi får väl se hur det går. Tror nog att det går bra. Fick höra av dagisfröken senast igår att hon tyckte att Tindra hade vuxit så mycket sen hon började. Både i utveckligen och självklart i storlek haha! Men det är alltid kul att höra. Fastän man vet sånt själv också. Hon utvecklas ju varje dag! Och snart är hon till och med storasyster! Shit vad tiden ändå har gått snabbt.. Nåja, nu vill Tindra mysa lite och inte mig emot!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0