Härligt! (Mobilblogg)

Äntligen kan jag blogga igen! Jesper har nämligen flyttat min blogg till en annan server och dessvärre så är inte mitt fotoalbum flyttat ännu så att ni vet det. Men snart kommer det upp igen bättre och förhoppningsvis lite snabbare! Tindra är piggare idag. Så vi kommer åka till vänersborg snart. Ska bara försöka få på min största bebis lite kläder, haha! Det betyder alltså jesper.. Men jag är så jäkla förbannad! För denna jävla arbetsförmedlingen är så fruktansvärt inkompetenta och dumma i huvudet så jag får inga pengar! Jag vet inte hur vi ska göra eller överleva nu.. Det är ju så att jag går på aktivitetsstöd. Dessa papper måste man fylla i manuellt och sen ska af skriva under dom. Och idioten som skrivit under mitt papper hade för h-vete stämplat över viktiga uppgifter som jag fyllt i! Så nu fick jag tillbaka det pappret där det stod att dom ville ha kompletteringar! Detta resulterar alltså i att det tar typ 2 veckor till innan jag får mina pengar.. Jävla idioter! Jag är så arg! Men det förstår ni kanske på mitt otroligt vårdade språk, haha. Nä nu ska vi åka. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0