Hosta och lek..

Ja, nu har jag precis lagt lillan igen. Får väl se om hon somnar. Hon har i alla fall fått lite hostmedicin nu. Kanske hon kan sova i mer än 20 minuter! Tycker så synd om henne! Så om inte bvc svarar i telefon imorrn kommer jag åka dit och ställa mig utanför hennes dörr och knacka tills hon öppnar! Det måste ju vara annat än en vanlig förkylning, tror ni inte det? Jag menar, Tindra har hostat en månad nu! Visserligen är ju inte Jesper helt bra heller, han hostar och sådär, men ändå..? Känns inte som att jag vill trycka i Tindra så mycket hostmedicin heller. Åååh varför ska det vara så svåååårt?

Vi gick i alla fall ut en sväng här förut. Hon körde sin bobbycar och grävde lite i sandlådan, hehe. Sen gick vi in och käkade lunch. Eller jaa, hon käkade och jag gav henne. Fisk och potatis stod det på menyn för henne. Och nu har jag ingen aning om vad vi ska äta till middag. Jag är såååå sugen på thai-mat! Men jag känner ju inte direkt för att sätta mig på thai-restaurangen och äta själv, bara jag och Tindra. Njää, så vi får väl se om jag får med mig någon. Annars kan man ju alltid köpa med sig hem. Men som sagt, vi får se. Jag tänkte i alla fall att jag och Tindra skulle ta bilen och åka ner till skeppsviken sen. Kanske man kan få lite fina bilder och Tindra får springa av sig lite. Plus att en annan får sig en skön promenad! För det är ju grymt bra väder idag måste jag säga!

Hmm, jag känner att det inte går så bra för mig att "sluta blogga" haha! Jag skulle ju trappa ner detta men det går mindre bra. Jag kanske är beroende av min blogg ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0