Ingen mer bio!

Ja vi åkte ju faktiskt till bion idag. Till slut. Efter många om och men. Flickan som lekte med elden stod ju på menyn. Den var ruskigt bra faktiskt! Trots att jag höll på att somna när den var lite seg efter en timme sådär, haha. Men den kom ju igång ordentligt kan man säga. Så jaa, det skulle komma en till film va? Måste ju se den också!

Dock kommer jag inte sätta mig i en biosalong igen med denna mage. Det var nog det värsta jag har varit med om. Nog har jag haft problem med detta fenomen att inte kunna andas förut. (Ni som varit/är gravida vet att livmodern kan ligga och trycka på vena cava och att det gör så att det känns som att man ska svimma och inte får någon luft, SKITJOBBIGT!!!) Men jag har ALDRIG någonsin varit med om att det varit såhär intensivt heller. Det brukar ju lätta lite om jag sträcker på mig och gärna lägger armarna bakom huvudet. Men det är ju inte så checkt att göra det i en biosalong med massa människor bakom mig. Så jag satt i den mån det gick och försökte sträcka på mig. Det gick sådär. Så jag blev alldeles svettig och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Så nu blir det ingen mer bio för mig på ett par månader. Det betyder också att jag inte kommer gå och se Twilight som kommer ut i november. Jävla skit (på ren svenska)!!! Nåja, den kommer ju på dvd någon gång. Men ändå, det känns inte vidare skoj.

Nää hörni. Nu ska jag krypa ner i sängen! Tack för hjälpen Frida! Trots att det blev lite si och så med planeringen under kvällen...... Inga kommentarer! Men snällt att du ställde upp i alla fall! God natt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0