Inte nöjd!

Nää, jag är verkligen inte nöjd över min design som jag har nu. Känns liksom..fööör mycket..eller vad jag ska säga? Så den kommer nog snart bytas ut.. Har grejat med en design lite och det är egentligen bara finslipet kvar. Men har inte riktigt bestämt vilken header jag ska ha än.. Jaja, det ger sig. Detta är också en design som kommer vara långvarig känner jag! Men som sagt. Ni får hålla lite utkik så kanske den dyker upp inom en snar framtid!

Men sen är det en sak till jag inte är nöjd med. Blogg.se som portal! Dom har blivit något OTROLIGT sega, speciellt på kvällarna (antagligen för att blogg.se är väldigt välbesökt) och dom krånglar en hel del (ibland!!) när man ska ladda upp bilder.. I alla fall för mig. Jag får allt som oftast upp felmedelanden eller att sidan inte kan visas. Nej, det beror icket på webläsaren! För jag har problem oavsett om jag kör firefox, google chrome eller internet explorer. Så det är nästan så att jag funderar på att byta. Men det rör egentligen inte er läsare mer än att det kan se lite annorlunda ut. För min webadress kommer förbli detsamma. Det vill säga www.mandarinklyfta.se! Men som sagt. Jag har inte bestämt mig för att jag inte har hittat någon annan portal som tilltalar mig på samma sätt..

Nu får jag kika vidare!

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

ja visst är den :D myys!

2009-10-28 @ 22:38:52
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Märks att du gillar att fixa din hemsida..Hoppas att du får en skön torsdag.kram

2009-10-29 @ 09:18:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0