Jobb jobb jobb!

Det är nog bara inse att det inte finns några jobb. Inga jobb för mig i alla fall. Ska ha barn om 2 månader dessutom. Yeah vad man är attraktiv på arbetsmarknaden?! Nää, tror inte det va? Sen har jag ju det problemet att jag inte kan jobba flera kvällar i veckan t.ex. För då har jag ingen "barnomsorg" som det så fint heter. Visst skulle säkert någon kväll gå att lösa men kanske inte om jag måste jobba flera kvällar på raken. Åååh!! Och mina a-kassedagar har jag nog inte många kvar av. Tror jag har gått ner i 50% ersättning nu. Hur kommer detta sluta? Jag går under!
Jag har inget vettigare att skriva..

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasiken vad jobbigt!! villket dilemma... Inget man ska behöva känna stress och oro över när man snart ska få liten :( . Håller alla tummarna och tårna och önskar att det löser sig för dig gumman!

hoppas du får en bra tisdag. Kramar.

2009-10-20 @ 19:46:16
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0