Johan Falk-filmerna!

Ja då har vi precis sett den 3:e (av dom nya filmerna) Johan Falk-filmen. National target hette då denna. Tycker faktiskt att den också går i samma klass som dom andra filmerna. Ruskigt bra! Lite förutsägbar på vissa ställen dock. Men jag förstår inte vissa som säger att den är tung/sorglig direkt.. Visst en brud blir misshandlad och hon får missfall, men det fattade man liksom redan när som slog och sparkade på henne. Jag och Jesper tittade på varandra och sa "hon är säkert gravid". Så det kanske var det som gör den sorglig? Ingen aning. Förutsägbar som sagt. Så nu ska vi väl sätta oss och kolla på 4:e filmen med. Leo Gaut tror jag den heter va? Nåja, det blir nog bra. Får väl se om jag orkar skriva några rader om den filmen med.

Vi åkte i alla fall iväg förut. Åkte förbi hemma hos Susanne istället så hon fick lådan med kläder. Jag sa att hon fick slänga resten av grejerna hon inte ville ha. För det är faktiskt ingenting att spara! Sen åkte vi ner till stan. Gick in på rådhuscafét och gav Tindra mat. Fick bli en burk med grönsakslasagne då eftersom jag inte lagat mat. Sen gick vi vidare till hasselbacken för att mata fåglarna. Shit vilka galna fåglar säger jag bara! Dom flesta var alltså inte det minsta rädda för oss och en duva åt till och med från handen på mig. Det blev väl några bilder tror jag, har inte kollat igenom dom än. För det har ju som sagt varit filmtime hela kvällen och så ska den fortsätta så fort Jesper är klar. Nu ska jag däremot kika in en snabbis på vmb för att kolla hur det har gått för en av tjejerna som skulle ha sitt kejsarsnitt idag, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0