Mobilblogg

Sitter man med w-lan i mobilen kvittar det nästan vart man skriver, haha! Men jag mår så illa att jag inte vågar röra mig ur soffan. Tindra sitter på sin gung-grej som vi köpte på ikea. Hon gillar den! Hon är hes idag. Undra om hon har ont i halsen.. Men hon verkar då inte slö eller nått sånt. Hon springer runt med den där medicinsprutan och pekar på hostmedicinen, Hehe. Ni förstår, Tindra tycker om medicin. Hon har aldrig varit svår att ge. Hon tycker det är gott och roligt att få det, haha! Nåja, det är ju bra att hon tycker så i alla fall så att man inte behöver tvinga henne! Nä jag får väl ta och ge henne lite medicin då. 3 gånger per dag sa doktorn att hon skulle ha iaf.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Usch då, jobbigt med långdragna förkyldningar. :(

Här rullar allt på snabbt som tusan.. Hinner knappt med men.. Det är kanske så det ska va? :p

Kram

2009-10-23 @ 08:34:15
URL: http://charlottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0