Morsning!

Sådär, då var allt nytt fixat som ska med till dagis. Nya blöjor, ny napp, fuskpolo, tjocksockar som jag tycker att hon ska ha på sig i gummistövlarna. Jaa, det var nog alles! Nu ska jag ringa till min gammelmormor snart tänkte jag. Ska kolla med henne om inte hon vill sticka några tjocktröjor, hihi. Hon är så duktig på såntdär. Jag vill i alla fall ha en i storlek 80 och en i 86. Men jag ska fråga om hon vill först. Annars får jag nog köpa en. Nåja, det återstår att se. Nu får jag i alla fall fokusera på att köpa en lite tjockare jacka till gumman. Men jag ska kolla på tradera. Man kan ju hitta billiga saker där och det är ju sånt som duger till dagis om ni förstår? Ja jag ska i alla fall kolla.

Vad händer annars idag då? Ja vi ska börja dagen med en frukostbuffé på OBS. Vi ska möta upp en gammal arbetskompis till Jesper som ville ta en frukost. Så visst det tackar man inte nej till! Så nu ska jag ta och väcka Jesper sen är det dags att gå till dagis och sen åker vi. Kurr i magen!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0