Mysmorgon!

Ja man vaknade till "Maaammaaa, maaammaaa, maammaaa?" imorse, haha! Det var bara kliva upp. Det första hon gör är att säga lilling och peka på sin flaska. Då vill hon ha välling. Så bums in i köket och göra en flaska och sen tillbaka till sängen så hon fick äta den medan jag kunde klä på mig. Underbara unge!

När jag har lämnat henne på dagis så blir det att stoppa musiken i öronen och knalla iväg på en promenad i kylan. Det är frost ute och jag älskar det! Det brukar jag inte göra men iår gör jag tydligen det. Måste vara gravidhormoner! Jag brukar inte alls gilla frost och höst bara för att man då VET med säkerhet att sommaren faktiskt är slut. Men nu vill jag inte ha sommar. Nu vill jag ha kyla och frost! Det är underbart att man passar på att vara gravid under vintern. Aja, som ni kanske förstår ska jag ta med mig kameran ut på promenaden, hehe. Så jag visar bilder sen när jag kommer hem.

Trevlig morgon! Nu blir det lite mer mys innan lillan ska till dagis!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gud det måste vara underbart att vakna till det. :) längtar

2009-10-08 @ 11:52:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0