Party party, hell yeah!!

Suck.. Då var det dags för ännu en "mitt-i-veckan-fest" hos min kära granne här bredvid. Trevligt trevligt. Problemet är inte att hon har fest och egentligen inte att hon spelar hög musik. Problemet är att det är alldeles för ofta. Visst, jag erkänner, det var allt ett tag sen nu. Men det är inte trevligt att ligga i sängen klockan 12 på natten mitt i veckan och inte kunna somna p.g.a musiken som spelas inne hos grannen. Det är helt ok om det händer nån gång ibland på någon helg! Det lär säkert vi också göra nångång. Men ibland känns det som att man bor kvar på tureborg..

Jag är så fruktansvärt seg idag. Hade verkligen behövt städa nu men jag orkar inte börja! Så vi får städa imorn helt enkelt. På lördag ser det ut som att vi ska på bio i alla fall. Men vi får se. Eller aa, det är väl mer eller mindre bestämt. Men jag har tappat suget lite. Nåja, jag får väl följa med för sällskapets skull, hehe. Filmen vill jag ju verkligen se så. Det är nämligen flickan som lekte med elden som står på menyn.

Nu ska jag fortsätta se unga mödrar. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Finns det inga regler om när det ska vara tyst om man säger så?

Det gör det ju i vanliga lägenheter men det kanske är annorlunda där nu bor...

2009-10-09 @ 19:09:59
URL: http://slns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0