Sovit bra!

Ja för en gångs skull vaknar jag och känner mig helt utvilad! Känns helt underbart måste jag säga! Kan vara för att jag sov på soffan. Jag skulle upp tidigt och ringa tandläkarn åt Jesper. Han hade tydligen fått en tid inbokad till idag 7.30. Men vi fick bara en påminnelse om att han skulle dit han har inte fått någon kallelse. (Påminnelsen kom alltså med sms). Och eftersom han jobbar nätterna så var jag snäll och ringde. Så hon avbeställde tiden. Det var i alla fall därför jag sov på soffan, för då kunde jag ligga kvar och ringa, hehe. Dock så vaknade Tindra innan dess så jag fick inte ligga kvar ändå, men skönt var det att vakna. Inte ont någonstans och ingenting. Förutom en kattjävel som jag ville dränka eller nått.

Igår fick jag för mig att fota magen lite. Vet dock inte om jag vågar lägga ut den ena bilden eftersom jag bara sitter i bh och trosor. Men denna bilden kan jag i alla fall visa.


Men kära lilla vän, vad gör jag med ögonen? Och VARFÖR gör jag det? Det är precis som i tv-serien "How I met your mother" i det avsnittet där dom pratar om "crazyeyes". Det är nästan läskigt. Jag har aldrig gjort sådär förut men nu gör jag det på varenda bild som jag ska titta in i kameran! Scary mama!

När vi nu ändå pratar om mig och jag visar en bild på magen så kan jag säga att jag är lite förvånad. Jag har än så länge inte fått en enda ny bristning på magen! Inte ens dom gamla har "spruckit upp" eller vad jag ska säga. Dom är fortfarande vita alltså. Helt otroligt! Trodde att magen skulle bli ännu värre denna gången. Men jag har ju faktiskt 10 veckor kvar så mycket kan hända. Däremot har jag fått massa bristningar på låren denna gången. Och även boobsen har fått sig en omgång. Men sån går ju att dölja ganska bra. Problemet är väl, för mig, att visa mig i bikini. Men det är ju flera månader kvar. Så det problemet får komma sen. Imorrn är det i alla fall dags för barnmorskan igen. Då får vi hoppas att mitt järnvärde har stigit något. Annars vette sjutton vad jag gör. För nu har jag faktiskt inte missat så mycket som jag brukar.. Nåja, det återstår ju att se. Ska bli kul att få lyssna på lillans lilla hjärta i alla fall.

Nä nu måste jag nog ta en knäckemacka och se om mitt illamående kan gå över lite hastigt, hehe. Sen blir det bibblan och lite sånt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att helgen var en skön helg..Ha en skön start på veckan.kram

2009-10-26 @ 09:44:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja det komme rnog att bli tufft i början men sedan när de blir lite större kan de ju leka mycket med varandra :)

2009-10-26 @ 10:07:10
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Andro

Jo, det trodde jag med :( Kan ju säga att jag grinade som bara den, men ändå så blev jag påverkad positivt av den på något sätt - trots att de bara fick 99 dagar med sitt barn så visade de ju verkligen sin uppskattning för honom... Det är sådant som får mig att våga börja lita på människors inneboende godhet - filmen handlade liksom inte om att han dog, den handlade om att han Levde!



Ja, det låter väldigt flum... Jag vet... men det är väl mina känslor som är flum.

Kul att du kommenterade förresten, vilken vecka är du i? :)

2009-10-26 @ 10:45:36
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: mamma

Söt mage!! Kram

2009-10-26 @ 11:42:06
Postat av: Andro

Då är det ju inte allt för långt kvar :) Vet ni om det är en pojke eller flicka ännu, eller får det bli en överraskning?

2009-10-26 @ 12:23:47
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Andro

Vad spännande! :)

2009-10-26 @ 13:30:30
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0